^Powrót do góry
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Kalendarz

info :
Nie znaleziono opublikowanego łącza do komponentu iCagenda!
Brak wydarzeń w kalendarzu
Marzec 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So N

BIP

Dzień pełen wrażeń

W ostatni listopadowy dzień uczniowie klasy piątej i szóstej oraz nieliczne osoby z innych klas wraz z opiekunami wybrali się na wycieczkę do dwóch niezwykłych miejsc.

Najpierw udaliśmy się do Złotoryi do fabryki Szklanych Bombek Choinkowych VITBIS, gdzie Boże Narodzenie trwa cały rok. Wzięliśmy udział w warsztatach malowania bombek oraz zwiedziliśmy fabrykę, w której codziennie ręcznie robi się tysiące  pięknych ozdób choinkowych.

Następnie udaliśmy się do miejscowości Grodziec, do bajecznego zamku położonego na powulkanicznym wzgórzu. Po zamku oprowadził nas przewodnik, który przybliżył nam jego historię, oprowadził nas po komnatach i krużgankach, i opowiedział nam legendy związane z zamkiem.

Na zakończenie wycieczki zorganizowaliśmy na zamkowym dziedzińcu ognisko z pieczeniem kiełbasek oraz gry i zabawy. Po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy do domu.

Zamek

W Galerii znajdują się zdjęcia w katalogu: „Zamek Grodziec”

Dzień Pluszowego Misia

27 listopada obchodziliśmy Światowy Dzień Pluszowego Misia przygotowany przez panie: Annę Horosiewicz i Alicję Bąk. Każdy mógł w ten dzień przyjść do szkoły ze swoim misiem. Dzieci z klas 0-3 uczestniczyły w radosnej lekcji o misiach, następnie oglądnęli przedstawienie pt. „Znane misie” wystawione przez uczniów klasy IV b. Do naszej szkoły przyjechały misie: Kubuś Puchatek, Miś Uszatek, Paddington i Remiś. Każdy z nich opowiedział o jednej ze swych przygód. Dzieciom podobał się spektakl.

W konkursie plastycznym „Miś” brało udział 49 dzieci. Dostarczono piękne, różnorodne i kreatywne prace. Za innowacyjność nagrodzono: Jakuba Ćwiąkałę, Aleksandrę Kłosowską, Maję Huber i Szymona Papugę. Wyróżniono także: Oliwię Stępień, Agatę Flak, Filipa Wiechowskiego, Oliwię Smaczną, Fabiana Pytela, Maksymiliana Wodrowskiego, Oskara Pytela, Kornelię Hasiak, Pawła Olejnika, Zuzannę Woźniak i Dominikę Hojkę. Wszystkim, którzy brali udział w konkursie, dziękujemy i gratulujemy pomysłowości.

Miś

W Galerii znajdują się zdjęcia w katalogu: „Dzień Misia”

Efekty specjalne w „Królowej Śniegu”

Dnia 23.11.2017 r. uczniowie naszej szkoły z klas 0-3 wybrali się na wycieczkę edukacyjną do Wrocławia do Hali Stulecia na pokaz rewii na lodzie pt. „Królowa Śniegu” wyreżyserowany przez Olgę Kondraszową.  W przedstawieniu brały udział dzieci z Moskwy. Nasi uczniowie z wielkim przejęciem obejrzeli niezwykle bogate choreograficznie widowisko. Tańce na lodzie zawierały wiele bardzo trudnych technicznie elementów jazdy figurowej. Wrażenie potęgowały również niesamowicie barwne kostiumy tancerzy oraz efekty pirotechniczne. Dzieci pytane po wyjeździe: „Co podobało ci się najbardziej?”, zgodnie odpowiadały: „Wszystko!”. To najlepsza recenzja rewii.

Królowa Śniegu

W Galerii znajdują się zdjęcia w katalogu: „Królowa Śniegu”

zDolny Ślązaczek - język angielski

Z dumą informujemy, że uczeń klasy siódmej Cezary Czetyrba zakwalifikował się do etapu powiatowego konkursu zDolny Ślązaczek z języka angielskiego. Gratulujemy i trzymamy kciuki w kolejnej części konkursu!

Pewna wygrana na zawodach w minikoszykówce dziewcząt!

Do rywalizacji na szczeblu gminnym w minikoszykówce przystąpiły cztery zespoły: PSP w Miłoszycach, i szkoły z Jelcza-Laskowic: PSP nr 2, PSP nr 3 oraz nasza reprezentacja.

W spotkaniu otwierającym turniej na hali OSIR w Jelczu - Laskowicach nasza drużyna pokonała szkołę z Miłoszyc. W pozostałych spotkaniach również osiągnęliśmy sukces, i uzyskując komplet zwycięstw, wygraliśmy cały turniej! Dzięki temu będziemy  reprezentować naszą gminę w zawodach powiatowych.

minikoszykówka

W Galerii znajdują się zdjęcia w katalogu: „Zawody koszykówki”

ŚNIADANIE DAJE MOC

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Dzięki niemu dzieci mają energię do nauki, lepiej koncentrują się podczas lekcji i mają siłę do zabawy. To najlepszy start w nowy dzień!

Wiedzą o tym nasi uczniowie, którzy wzięli udział w programie Śniadanie daje Moc.

Wychowawcy wraz z rodzicami zorganizowali wspólne śniadanie dla uczniów w szkole.

Dzieci miały okazję wspólnie przygotować i zjeść najważniejszy posiłek dnia. Nasi uczniowie mieli ogromną frajdę nie tylko z dzielenia się z innymi, ale także spróbowania nowych smaków, dowiedzenia się, co lubią na śniadanie inne dzieci i dlaczego właściwie śniadanie jest takie ważne.

W dobrym nastroju i wesołym towarzystwie apetyt dopisywał wszystkim.

Śniadanie daje moc

W Galerii znajdują się zdjęcia w katalogu: „Śniadanie daje Moc”

Copyright © 2013. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach Rights Reserved.