Wspólny list Ministra Edukacji i Nauki Przemysława Czarnka oraz Ministra Zdrowia Adama Niedzielskiego dotyczący szczepień dzieci w wieku 5-11 lat przeciw COVID-19.
List Ministra Edukacji i Nauki oraz Ministra Zdrowia w sprawie szczepień dzieci w wieku 5-11 lat
Dnia 6.12.2021r. w naszej szkole zakończyła sie akcja "Nasza paka" prowadzona przez Caritas Diecezji Wrocławskiej.
Akcja trwała 2 tygodnie i zakończyła się efektem WOW, ponieważ wszystkie klasy czynnie zaangażowany się w pomoc dla najbardziej potrzebujących. Wśród prezentów dla najmłodszych nie zabrakło upominków dla tych starszych dzieci. Cieszymy się, że nasi uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i włożyli całe swoje serce w pomoc dla dzieci. Wszystkim uczniom serdecznie dziękuje szkolny wolontariat.
Zdjęcia w galerii 2021/2022: Nasza paczka
Granty PPGR - wezwanie do uzupełnienia dokumentów
W związku z bardzo dużą liczbą wniosków złożonych do programu „Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, organizator konkursu: Centrum Projektów Polska Cyfrowa nałożył na gminę obowiązek uzyskania od Wnioskodawców dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach.
Wszystkie osoby, które złożyły wnioski o przyznanie laptopa/komputera stacjonarnego/tabletu, proszone są o złożenie następujących dokumentów poświadczających:
1) stopień pokrewieństwa w linii prostej matki/ojca/opiekuna prawnego, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu
W tym celu należy złożyć odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów zgonu lub kopie dowodów osobistych etc.
2) fakt zatrudnienia krewnego dziecka w linii prostej (dziadka/babci, pradziadka/prababci, matki/ojca/opiekunów prawnych) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR oraz jego zamieszkiwania w gminie lub miejscowości objętej PPGR
W tym celu należy złożyć np.: świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie z KOWR o zatrudnieniu, legitymację służbową, książeczka zdrowia, kartę z poradni ogólnej ośrodka zdrowia, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, dowód osobisty potwierdzające zatrudnienie/lub zamieszkanie w PPGR, dyplomy potwierdzające fakt zatrudnienia w PPGR, zaświadczenie o zameldowaniu, legitymacja ubezpieczeniowa, w której jest zapis o adresie zamieszkania itp.
Zeznania osób fizycznych, według zaleceń Centrum Projektów Polska Cyfrowa, nie mogą stanowić podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PPGR.
3) Wypełnione oświadczenie wg załączonego wzoru
Ww. dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów (czyli przekazanie im. komputerów, pozyskanych przez Gminę Jelcz-Laskowice w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów”) oraz stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Jelcz-Laskowice do instytucji weryfikującej.
Uzupełnienia ww. dokumentacji należy składać:
w wersji papierowej w szkole podstawowej, do której uczęszcza uczeń – dotyczy szkół podstawowych z ternu Gminy Jelcz-Laskowice;
w nieprzekraczalnym terminie do 9 grudnia 2021 roku.
UWAGA! Niedostarczenie kompletu w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcie dla ucznia.
Dokumenty do pobrania:
Zmiana planu lekcji w PSP nr 1 od 29 listopada:
Klasy 0A, 3a, 4a, 5a, 6A, 7B - 29 listopada na zdalnym nauczaniu, a pozostałe klasy stacjonarnie w szkole.
Od poniedziałku 22.11 do piątku 26.11 cała szkoła wraz z oddziałem "0" przechodzi na naukę zdalną. Lekcje będą odbywały się na platformie Teams.
Zarzadzenie dyrektora nr 2 w sprawie zawieszenia zajęć od 22.11- 26.11
Nasza szkoła w tym roku przyłączyła się do zbiórki "Nasza paka". Akcja ma na celu zebranie przez każdą klasę kilku lub kilkunastu prezentów na rzecz dzieci najbardziej potrzebujących (z rodzin dysfunkcyjnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym), które nie mają okazji, aby dostać prezent od św. Mikołaja. W tym roku nasza szkoła będzie takim Mikołajem dla dzieci. Akcja trwać będzie przez najbliższe 2 tygodnie, czyli od 15.11.2021 r. do 03.12.2021 r.
Przygotowane paczki są zbierane w poszczególnych klasach, aby dnia 03.12 mogły zostać odebrane przez wyznaczoną osobę z Caritas Archidiecezji Wrocławskiej
Ważne jest, aby wszystkie rzeczy były nowe, żeby prezent dał prawdziwą radość obdarowanym. Zachęcamy dzieci, rodziców oraz nauczycieli do wzięcia udziału w akcji!
AKTUALIZACJA: Ze względu na naukę zdalną akcja przedłużona do 3 grudnia.