^Powrót do góry
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Kalendarz

info :
Nie znaleziono opublikowanego łącza do komponentu iCagenda!
Brak wydarzeń w kalendarzu
Listopad 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

BIP

Zestawie podręczników dla oddziału przedszkolnego „0” na rok szkolny 2020/21

Informację o zestawie podręczników dla oddziału przedszkolnego „0” na rok szkolny 2020/21 zostaną państwu przekazane na pierwszym spotkaniu organizacyjnym we wrześniu 2020 r.

Prosimy nie kupować podręczników!

Wyprawka ucznia klasy „ 0”    

  1. Piórnik z wyposażeniem:
  • 2 ołówki (miękkie)
  • temperówka
  • gumka
  • nożyczki
  • flamastry
  1. Ryza papieru ksero;
  2. Klej w sztyfcie 3 sztuki średniej wielkości, dobrze klejący;
  3. Plastelina
  4. Teczka na prace plastyczne
  5. Chusteczki higieniczne – 1 kartonik
  6. Ręcznik papierowy – 2 szt.
  7. Podpisany worek z kapciami
  8. Strój gimnastyczny w worku (biała koszulka, ciemne spodenki/leginsy, skarpetki).
  9. Strój galowy ( biała koszula i czarne lub granatowe spodnie/ spódniczka)

O pozostałych elementach wyprawki dowiedzą się Państwo na pierwszym zebraniu z wychowawcą.

Zwrot podręczników i książek do biblioteki

Zwrot podręczników i książek do biblioteki:

Rodzice uczniów klasy VIIIA

  1. Uczniowie klas ósmych zobowiązani są oddać do biblioteki wszystkie wypożyczone przez nich książki i używane przez nich podręczniki szkolne.
  2. Zwrotów książek wypożyczonych i podręczników użyczonych uczniom klas ósmych dokonujemy w dni wyznaczone na egzaminy ósmoklasistów
    16 – 17 czerwca 2020 r.
  3. Wszystkie wypożyczone przez ósmoklasistów książki podręczniki należy zapakować do reklamówek oraz włożyć do reklamówek kartkę z imieniem i nazwiskiem.
  4. Tak przygotowane reklamówki zostawiamy w bibliotece szkolnej w dniu egzaminów.
  5. Po upływie okresu kwarantanny dla materiałów papierowych (3dni)  kompletność  książek i podręczników oraz stopień ich zużycia będzie sprawdzany.
  6. Za książki i podręczniki zniszczone lub zagubione odpowiadają rodzice/opiekunowie prawni ucznia. Są zobowiązani do zakupu nowej pozycji książkowej wskazanej przez nauczyciela bibliotekarza bądź nowego podręcznika w ustalonym terminie.

 

Rodzice uczniów klas I – VII
Harmonogram zwrotu podręczników i książek do biblioteki szkolnej:

8 czerwca (poniedziałek) od godz. 9,00 do 11,30 klasa IVA

8 czerwca (poniedziałek) od godz. 11,30 do 14,00 klasa VA

9 czerwca (wtorek) od godz. 9,00 do 11,30 klasa VB

9 czerwca (wtorek) od godz. 11,30 do 14,00 klasa VIA

10 czerwca (środa) od godz. 9,00 do 11,30 klasa VIB

10 czerwca (środa) od godz. 11,30 do 14,00 klasa VIIA

15 czerwca (poniedziałek) od godz. 9,00 do 14,00 klasy: IA, IB, IC

19 czerwca (piątek) od godz. 9,00 do 14,00 klasy: IIA, IIB

22 czerwca (poniedziałek) od godz. 9,00 do 14,00 klasy: IIIA, IIIB

W sytuacji problemów ze zwrotem podręczników i książek w wyznaczonym Harmonogramem terminie, będzie możliwość przekazania ich innego dnia bibliotekarzowi, a w przypadku jego nieobecności, zapakowane do reklamówek podręczniki pozostawić w sekretariacie.

PRZEDŁUŻENIE ZAWIESZENIA ZAJĘCIE W SZKOLE

Szanowni Państwo!

MEN przedłużył ze względu na epidemią koronawirusa zawieszenie zajęć w szkole do 26 czerwca 2020 roku.

Prosimy jednocześnie o śledzenie dalszych komunikatów na temat pracy szkoły, które zamieszczane będą w dzienniku lekcyjnym i na stronie internetowej szkoły.

 Z poważaniem

dyrektor szkoły Małgorzata Engel

Konsultacje dla klas IV- VIII

Szanowni Państwo,
informujemy, że od dnia 1.06.2020 istnieje możliwość prowadzenia konsultacji z poszczególnych przedmiotów dla uczniów klas IV- VIII. Prosimy osoby zainteresowane o skontaktowanie się z nauczycielem przedmiotu i ustalenie formy oraz czasu spotkania z uczniem. Zgłoszenia prosimy przesyłać przez dziennik.

Z poważaniem

dyrektor szkoły Małgorzata Engel

Terminy rekrutacji przyjęcie do szkół ponadpodstawowych

Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać w dwóch etapach:

od 15 czerwca do 10 lipca br. – termin na złożenie wniosku i uzupełnienie go o świadectwo ukończenia szkoły.
od 31 lipca – do 4 sierpnia br. – termin na uzupełnienie wniosku o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz na zmianę przez kandydatów wniosków o przyjęcie, w tym zamianę szkół, do których będą kandydować.
Od 15 do 22 czerwca br. będzie można składać wnioski do szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału międzynarodowego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji, a także szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych.

Terminy uzupełnienia wniosków
Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej należy uzupełnić:

do 10 lipca br. – o świadectwo ukończenia szkoły,
do 4 sierpnia br. – o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

Informacja - Rekrutacja uzupełniająca

Szanowni Państwo!

Informujemy, że wnioski o przyjęcie do oddziału „0” lub klasy I w ramach rekrutacji uzupełniającej można pobrać na stronie internetowej i wypełniony przesłać e-mailem na adres szkoły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Istnieje także możliwość złożenia wniosku w formie papierowej (wrzucenie do urny znajdującej się przed głównym wejściem do szkoły) w godz. 7.00-15.00

Z poważaniem

dyrektor szkoły Małgorzata Engel

Copyright © 2013. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach Rights Reserved.