Podręczniki z informacją w tytule:
(Klikamy w link, otworzy się opis)
Podręcznik/ćwiczenia do religii klasa 0
Podręcznik/ćwiczenia do religii klasa 1
Podręcznik/ćwiczenia do religii klasa 2
Podręcznik + ćwiczenia do religii klasa 3
Podręcznik + ćwiczenia do religii klasa 4
Podręcznik + ćwiczenia do religii klasa 5
Podręcznik + ćwiczenia do religii klasa 6
Informację o zestawie podręczników dla oddziału przedszkolnego „0” na rok szkolny 2020/21 zostaną państwu przekazane na pierwszym spotkaniu organizacyjnym we wrześniu 2020 r.
Prosimy nie kupować podręczników!
Wyprawka ucznia klasy „ 0”
O pozostałych elementach wyprawki dowiedzą się Państwo na pierwszym zebraniu z wychowawcą.
Zwrot podręczników i książek do biblioteki:
Rodzice uczniów klasy VIIIA
Rodzice uczniów klas I – VII
Harmonogram zwrotu podręczników i książek do biblioteki szkolnej:
8 czerwca (poniedziałek) od godz. 9,00 do 11,30 klasa IVA
8 czerwca (poniedziałek) od godz. 11,30 do 14,00 klasa VA
9 czerwca (wtorek) od godz. 9,00 do 11,30 klasa VB
9 czerwca (wtorek) od godz. 11,30 do 14,00 klasa VIA
10 czerwca (środa) od godz. 9,00 do 11,30 klasa VIB
10 czerwca (środa) od godz. 11,30 do 14,00 klasa VIIA
15 czerwca (poniedziałek) od godz. 9,00 do 14,00 klasy: IA, IB, IC
19 czerwca (piątek) od godz. 9,00 do 14,00 klasy: IIA, IIB
22 czerwca (poniedziałek) od godz. 9,00 do 14,00 klasy: IIIA, IIIB
W sytuacji problemów ze zwrotem podręczników i książek w wyznaczonym Harmonogramem terminie, będzie możliwość przekazania ich innego dnia bibliotekarzowi, a w przypadku jego nieobecności, zapakowane do reklamówek podręczniki pozostawić w sekretariacie.
Szanowni Państwo!
MEN przedłużył ze względu na epidemią koronawirusa zawieszenie zajęć w szkole do 26 czerwca 2020 roku.
Prosimy jednocześnie o śledzenie dalszych komunikatów na temat pracy szkoły, które zamieszczane będą w dzienniku lekcyjnym i na stronie internetowej szkoły.
Z poważaniem
dyrektor szkoły Małgorzata Engel
Szanowni Państwo,
informujemy, że od dnia 1.06.2020 istnieje możliwość prowadzenia konsultacji z poszczególnych przedmiotów dla uczniów klas IV- VIII. Prosimy osoby zainteresowane o skontaktowanie się z nauczycielem przedmiotu i ustalenie formy oraz czasu spotkania z uczniem. Zgłoszenia prosimy przesyłać przez dziennik.
Z poważaniem
dyrektor szkoły Małgorzata Engel
Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać w dwóch etapach:
od 15 czerwca do 10 lipca br. – termin na złożenie wniosku i uzupełnienie go o świadectwo ukończenia szkoły.
od 31 lipca – do 4 sierpnia br. – termin na uzupełnienie wniosku o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz na zmianę przez kandydatów wniosków o przyjęcie, w tym zamianę szkół, do których będą kandydować.
Od 15 do 22 czerwca br. będzie można składać wnioski do szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału międzynarodowego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji, a także szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych.
Terminy uzupełnienia wniosków
Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej należy uzupełnić:
do 10 lipca br. – o świadectwo ukończenia szkoły,
do 4 sierpnia br. – o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
Szanowni Państwo!
Informujemy, że wnioski o przyjęcie do oddziału „0” lub klasy I w ramach rekrutacji uzupełniającej można pobrać na stronie internetowej i wypełniony przesłać e-mailem na adres szkoły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Istnieje także możliwość złożenia wniosku w formie papierowej (wrzucenie do urny znajdującej się przed głównym wejściem do szkoły) w godz. 7.00-15.00
Z poważaniem
dyrektor szkoły Małgorzata Engel